Jačanje komunikacijskih kompetencija državnih službenika u pružanju javnih usluga

Autori

  • Adis Holjan Općina Novi Grad Sarajevo, Sarajevo
  • Seid Masnica Univerzitet Džemal Bijedić Mostar, Fakultet humanističkih nauka

DOI:

https://doi.org/10.53028/1986-6127.2022.13.1.27

Ključne riječi:

državni službenik, javna usluga, komunikacija, odnosi s javnošću, komunikacijske vještine, ljudski resursi, administacija, planiranje, profesionalizacija i depolitizacija

Sažetak

Komunikacija je po svojoj definiciji dvosmjerni proces, tj. proces slanja i primanja poruka. Poslovna komunikacija predstavlja jednu od najinteresantnijih oblasti današnjice. U posljednjih dvadesetak godina, u vrijeme početka globalizacije i globalnog poslovanja, više se pažnje polazi posvećivati značaju poslovne komunikacije. Jačanje komunikacijskih kompetencija državnih službenika u pružanju javnih usluga predstavlja poseban izazov za državnu službu u našoj zemlji, posebno na niživm nivoima upravnog organizranja. U procesu poslovanja najvažnije postaje da se poštuju potrebe i želje ciljanih korisnika, da se komunikacija integrira s ostalim funkcijama poslovanja i to na takav način da potrebe i želje ciljane javnosti postanu prioritet. Današnje savremeno poslovanje da bi bilo uspješno i dalo pozitivne rezultate, razmjena informacija između učesnika poslovnog procesa mora biti podignuta na najviši mogući komunikacijski nivo. Komunikacija predstavlja jedan od najosnovnijih elemenata poslovanja, iz razloga što trajno pomaže boljem poslovanju i poboljšava odnose, što znači da dobra komunikacija povećava kredibilitet institucije/kompanije, a loša komunikacija ga smanjuje. Danas se proces komunikacije ostvaruje putem brojnih kanala. Trendovi koji se odnose na savremenu poslovnu komunikaciju svoj naglasak stavljaju na što osobnije obraćanje sagovornicima i javnosti. Institucije danas svoju tradicionalnu komunikaciju, koja se odvijala putem telefona, faxa i pošte, mjenjaju sa elektronskom komunikacijom, stoga se može zaključiti da se u tom smislu počinju koristiti e-mail, društvene mreže, blogovi, online mediji, videokonferencije i sl., a sve s ciljem uspješnije komunikacije pogotovu sa eksternom javnošću.

Preuzimanja

Podaci za preuzimanje još nisu dostupni.

Downloads

Objavljen

2022-06-17

Izdanje

Sekcija

Članci