Upravljanje sistemom poboljšanja usluga u komunalnim preduzećima u Bosni i Hercegovini

Autori

  • Hazim Okanović Association of Municipalities and Towns of the Federation of Bosnia and Herzegovina,

DOI:

https://doi.org/10.53028/1986-6127.2024.15.2.32

Ključne riječi:

Komunikacijska strategija, odnosi s javnošću, vodne usluge, Bosna i Hercegovina

Sažetak

Poslovanje javnih komunalnih u sadašnjici postao je nezamislim bez zastupljenog aspekta odnosa sa javnošću. Glavni cilj ovog rada je ukazati kako uspješni odnosi s javnošću doprinose boljem upravljanju sistemom poboljšanja usluga u javnim komunalnim preduzećima u Bosni i Hercegovini. Osim toga, cilj je analizirati važnost upravljanja politike poboljšanja efikasnosti vodoopskrbe, tretmana otpadnih voda i značaja komunikacijske strategije. U radu su istraženi mehanizami uticaja komunikacijske strategije na određivanje komunikacijskih ciljeva koje javna preduzeća u Bosni i Hercegovini imaju u cilju postizanja komunikacije s javnošću. Cilj rada jeste i da istraži domen ključnih komunikacijskih poruka, ciljne skupine i komunikacijskih kanala. U radu je ukazano kako ključne vještine i strategije za poboljšanje komunikacije, izgradnja jakih odnosa s javnošću i efikasno zagovaranje u javnom vodovodnom i komunalnom poduzeću jeste poznavanje psihografskih i ponašajnih karakteristika ciljne skupine u cilju prilagođavanja poruka. Također, ukazalo se kako strateška komunikacija u oblasti vodosnabdijevanja i tretmana otpadnih voda u velikoj mjeri pomažu sagledavanju šire slike uspješnosti javnih vodovodnih i komunalnih poduzeća. Istaknuto je kako je važno kreirati komunikacijsku strategiju i akcione planove posebno kada su u pitanju ključne tačke, ciljevi, poruke i uloge u preduzeću. Također, ukazano je kako je velika važnost razumijevanje koncepata, alata, tehnika i materijala za odnose s javnošću (izjave, saopćenja za javnost, pozivi, briefovi za medije, intervjui) kao i osnovne zahtjeve za uspješan nastup u javnosti.

Preuzimanja

Podaci za preuzimanje još nisu dostupni.

Downloads

Objavljen

2024-12-27

Izdanje

Sekcija

Članci