Aspekti unaprijeđenja upravljanja ljudskim resursima i kvaliteta pružanja usluga u terapijskim zajednicama u Bosni i Hercegovini

Autori

  • Sinan Letuka

DOI:

https://doi.org/10.53028/1986-6127.2024.15.2.59

Ključne riječi:

terapijska zajednica, ljudski resursi, javne usluge

Sažetak

Tržišnu poziciju poslovnih organizacija danas, osim zahtjeva za kvalitetom, definiraju i sve izražejniji zahtjevi zainteresiranih strana za dokazivanjem sposobnosti učinkovitog i odgovornog upravljanja poslovanjem u segmentu zaštite zdravlja i sigurnosti na U zadnjih dvadesetak godina u Bosni i Hercegovini pojavljuje se novi koncept odvikavanja ovisnika o drogama (psihoaktivnim supstancama), koji se provodi u terapijskim zajednicama, a koji nudi drugačiji pristup i program liječenja pomoću kojeg korisnici mogu efikasnije uspostaviti dugotrajnu apstinenciju kao primarni ili konačni cilj u borbi protiv svoje ovisnosti. Terapijske zajednice kao inovativni oblik odvikavanja u Bosni i Hercegovini, pa i u svijetu, nisu još uvijek dovoljan predmet istraživanja a posebno kada je riječ o ljudskim resursima, standardima, i drugim parametrima koji bi nam poslužili da imamo bolji uvid u statističke podatke o broju izliječenih osoba ili čak osoba koje se napustile tretman iz nekog razloga. Ovaj članak ima za cilj pokazati neka od mogućih rješenja kada je u pitanju unaprijeđenje usluga i upravljanje ljudskim resursima, za postizanje što boljih rezultata u provođenju samog tretmana, pozivajući se na aktuelne naučne tokove iz ove oblasti.

Preuzimanja

Podaci za preuzimanje još nisu dostupni.

Downloads

Objavljen

2024-12-27

Izdanje

Sekcija

Članci