ISTRAŽIVANJE: KVALITET PRUŽANJA USLUGA – PERCEPCIJA JAVNE UPRAVE OD STRANE GRAĐANA

Autori

  • Emina Trako

Ključne riječi:

javna uprava, reforma javne uprave, kvalitet pružanja usluga, korupcija, politizacija, birokratizam, formalizam, složenost administrativnih procedura, upravni kapaciteti, ljudski potencijali, građanski orijentirana javna uprava

Sažetak

Reforma javne uprave, zajedno sa vladavinom zakona i ekonomskim upravljanjem, predstavljaju pitanja od presudne važnosti za provedbu pravila i standarda Evropske Unije. Javna uprava ima ključnu ulogu u procesu integriranja Bosne i Hercegovine u Evropski Uniju. Stoga, javna uprava mora da bude efikasna, efektivna, ekonomična, otvorena i transparentna, te dostupna građanima. Savremena javna uprava ima kvalitet servisa građana koji unaprijeđuje pravni, politički i privredni život zajednice, odnosno treba da gradi percepciju i imidž građanski orijentirane javne uprave (˶citizen-centred public administrationʺ).

Preuzimanja

Podaci za preuzimanje još nisu dostupni.

Downloads

Objavljen

2017-07-30

Izdanje

Sekcija

Članci